CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الأحد، 25 أكتوبر، 2009

هيس معانا براحة خالص


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وحشتنونى قوووى خالص مالص

أممممممممممممممممممممممممممم

متيجوا نهييس شوية ونقول كل اللى نفسنا فيه

حتى لو أى حاجة نضحك شوية نهييس شوية كفاية حزن بقى أتخنقنا

هنا هيكون رابطة الدماغ الضايعة


بالذمه

ده موضوع

ده الشباب

ده حالنا

ده الأمل

ده الوفاء

وفااااااااااااء

ههههههههههههههههههههههههههه

راحت وفاء ست الحته

ست الحتــــــــــه ماتت ست الحته

ام عمرو ام عمـــــــــــرواتشلت ام عمرو

وربنا رابطه جنان انا معاكو للنهايه يا جدعان

أو كما قيل من زمان والعصر اللى فاتو

انا بت مدارس .................... الى آخره

مبروك للرابطه

واللى مش ربطتط وعقبالها لما تربط

هههههههههههههه


ازيكو يا احلي ناس موجودين

ودول شوية كلام مهيس إحتفالاً بإفتتاح رابطة المهيسين الحلوين

وسلملى على أجدع أعضاء نشيطين

If you want to be happy

طنش وصلى على النبى

*****************

Take it easy

ياعزيزى

****************

If you want to be sad

أسمع كلام الحساد

*************************

Excuse me.....please

أبعد عن الأنجليز

**************************

If you want to be beautiful

وزع الورد والفل

***************************

Friend in need

يعملك ما تريد

********************

I will die

مع السلامة باى باى

********************

what do you want to do

واعلى ما فى خيلكم اركبوه

***********************

Life will stop

بدون شوية حب

******************

If you want to be A real man

أصبر على غدر الزمان

********************

وسمعونا سلام التت

لأحلى صحبة وأحلى نت

ههههههههههههههههههه

خـلـيــــــــــك كـوول وعـيــــــــــــــش مـهـيّـس عـلـى طــــــــووول

ده هيكون شعارنا فى المرحلة الجاية

ضياع بضياع

محدش واخد منها حاجة

وحدووووووووووووووه

وسلملى على سباعى

أنت فين ياسباعى


تحياتى

نوسة النوسة كونوسة

108 التعليقات:

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

ناخد أول تعليق


ممممممممممممممممم

هيس تعيش كويس

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

سيدى لى لى لى لى .. عينى لى لى لى لى

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

على كوبرى طلخا يا نور عينى منديل حبيبى طرف عينى




لايأس مع الحياة ... ولا حياة لمن تنادى



BACK...AGAIN

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

ناجحين يا شباب

وأنا لسة جايبلكوا النتيجة من الكنترول

بالتوفيق يا شباب والحصول على أعلى درجات التهييس

اللى هاتوديكوا أكاديمية العباسية للتهييس النفطى والغير نفطى

هههههههههههههه

وكنت عايز أعرف أراء شباب رابطة المهيسين فى الموضوع دة

إقرا وركز وهيس فى الأخر

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

طبعا كلنا عارفين ان فى أوروبا والدول المتقدمة الإنسان له مرارة واحدة..انما ف مصر أم الحضاره نتيجة للشلل اللى احنا عايشين فيه.. استطاع العلماء المصريون انهم يزودواعدد مرارات الإنسان عشان تتناسب مع الخنقة اللى احنا فيها..وهيه مصر إيه غير شوية خنقات فوق بعض.

بس ياجماعة المسألة تجاوزت مرحلة المرارة ودخلت على الشلل الرعاش والبنكرياسه اللى
مش عارف إيه هيه
هههههههههههههههههههههههه

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

احنا بشر يعنى ياجدعان وجتـّتنا مش جِبْس والله

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

أية يانوستى
مالك يابت
انت شكلك ضارب جرعه تهييس زياده

و زى ما قال الشاعر فى قصيده العبد و الشيطان

متروقه وتهيس متفرفش و حاجه كدا الى اخر الابيات

خليك كوووووووووول و طعميه كمان و انا سامع ان المراره حتبقى تركيب

و البنى آدم ماشى و معاه مراره استبن

و بالنسبه للكوره يعملوا شارع حسن شحاته و ميدان كمونه وشارع شطه

و ميدان ملك الحركات علشان الشباب يروحوا يأمركوا

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

منورة يا أنوسة
ومنورين يا مدونين كلكم كلكم
وشكلها هتبأة رابطة عالية أوى

وسلام مدور علشان المربع خلص

سلاموزات
اموووووووووووواة

الفراغ يقول...

الف سلامه ليكى يا انوس
والله انا حزينه فعلا ليكى
مالك يا حبيبتى
اشعر انك ترقصين رقصة المزبوح
وكانك تقولين فعلا:
ماهى كدا بايظه كدا بايظه
انا اسفه والله
ماكنتش احب توصلى للحاله دى
وقال الله عز وجل(( ولنبلونكم بشيء من الخوف والجوع ونقص من الاموال والانفس والثمرات ..وبشر الصابرين ))
تماسكى واصبرى
ان الله مع الصابرين
تحياتى وحبى

بياع كلام يقول...

احم احم
انا جيت نورت البيت

بيت التهييس طبعا هههههههههههههه

اديها طلة على تهييسك وارجع

نداء يقول...

هيييييييييييييييييييييييييية

نوسه النوسة كونسه

فى هاكونا مطاطا

نداء يقول...

مع نوسه

هيس تعيش كويس
وسلملى على سباعى

ههههههههههههههههه
جامده والله يا نوسة

بياع كلام يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه

شكرا يا انوس انك خرجتينا من الهم

شويه وحلوة هاكونا بطاطا

يلا وزعى علينا شيكولاته

ههههههههههههههه

أمال فين الفرقه الماسيه

والناس اللى رايحه وجايه

نداء يقول...

راحت وفاء ست الحته
ست الحتــــــــــه ماتت ست الحته
ام عمرو ام عمـــــــــــرواتشلت ام عمرو


ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه

الحتة دى جامده قووى والله
هموت من الضحك يانوسة يخرب عقلك يا بنوتايه

هههههههههههههههههههههههههه

نداء يقول...

ربنا يسعدك يارب زى ما بتسعدى الناس

بس بجد انا حاسه انك جواكى شىء بيوجع
ايه هو مش عارفه
ربنا يكرمك يارب
خلى بالك من نفسك
بحبك قوووووووووووووووووووووووووووى

بياع كلام يقول...

if you want to be cool

ادخل عند ايناس علطووول

are you happy ?

أيوا وبهيس يا غبى

ههههههههههههههه

ايه رأيك بعرف ويجى منى

تحياتى يا ايناس

اروح عشان ازعل وابقى ارجع تانى

نور العيون يقول...

بخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

وحشتينى يا هاكونا قووووووووووووى

فينك يا مطاطا

هههههههههههههههههههه

نور العيون يقول...

هيس بسبس

وانبسطت مع ننوس

نور العيون يقول...

زى ماتقول كدا كفايانا حزن بقى
عايزين نفرح ونعيش مهيسين بقى
بس نفكر فى بعدين مش نهيس على طول

نور العيون يقول...

انا ماشي بقاعدة



طنش تعش تنتعش



اصل الكلام هنا بيودي في الحديد

والضحك اللي من ورا القلب بيبقى كدب

ومفيش حاجة تفرح

ممكن اللي عنده 20 سنة يبان عليه عنده 120 سنة والعكس غير صحيح ومستحيل



ربنا يفرح كل الناس يارب

نور العيون يقول...

هو مين سباعى

انت فين ياسباعى

ههههههههههههههههههههه

(Joudy) يقول...

يا عينى يا انوسة ده اللسعان بقى كتييييير انتى محتاجة لدكتور لا لا كده صواميلك محتاجة مفك انا احترت هنوديك لمين ولا لمين لدكتور ولا ميكانيكى هههههههههه ربنا يكملك بعقلك يا بنتى هو انتى مش عندك وسط خالص

دمتى بكل الخير والسعادة والتهييس هى جت عليه

نور العيون يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

حلوه يا داهية ايه يا بت الجمال ده كله

يخرب عقلك

ههههههههههههههههههههه

نور العيون يقول...

ههههههههههههههههه
هيس تبقى كويس
دة شعارنا
والى الامام
عشان تلحق الطابور بقى
هههههههه

نور العيون يقول...

غمض عينيك وارقص بخفة ودلع
الدنيا هي الشابة وانت الجدع
تشوف رشاقة خطوتك تعبدك
لكن انت لو بصيت لرجليك.. تقع
عجبي

نداء يقول...

احلى مسى على الناس الكويسة

ايه الموضوع الى فى الجون ده

ايه يا نوسة انتى منين

لا انتى شاربة ايه

يلا مش شمكلة كلو بيطلع فى الغسيل

اكتر من كدة ويزيح ربنا

وزى ما مقالتش صفاء الضروط مستوفيه والحمد لله يعنى

وكلو يحاسب قبل ما يمشى علشان بالمنظر ده نوسة هتعورنا لو محسبناش



موضوع جميل يا نوسة هايل بجد

وزى ما انتى شايفة يعنى كدة وانا مهيس وانتى مهيسة وكلنا مهيسين فى مهيسين

ههههههههههههههههه

اقعدى بالعافيه
عندى مذكرة بقا
اموووووواة

Saso يقول...

كفايه بقى
كفايه ادب وزوق وناس تتهمك اتهامات باطله وانت تدافع عن نفسك
طظ فى الكل
انا اتخنقت من ام البلد دى
بوستك دا جه فى وقته اصلى متعرضه لاهانه نفسيه جامده اوى النهارده وعاوزه انسى
انتى هنا ولا هناك

Saso يقول...

ع العجله
وشبكها بالفستان اللبنى
ع العجله وشبكها بالفستان البمبى
اول مادخل
دخل ع الحمام اكلها الحمام
كفايه كدا

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ايه الدماغ دى يا انوسه انتى والكتاكيت بتوع هكونا مطاطه وحشتونا اوووووووووووووووووى وموتونا من الضحك

المعتصم يقول...

بت ياايناس
مكنش يومك يابنتى
انتى كده بقيتى فى الطراوة اخر حاجه
ياعينى عليكى
لااااااااااا مش لازم تسكتى على نفسك
العلم دلوقتى اتقدم وممكن يلاقوا علاج لحالتك دى ماتخافيش
بس انتى تحاولى
لا اله الا الله
البت كانت فلة وقلبت على بتنجانه
سبحان مغير الاحوال
كده انا ممكن اغير رأيى على فكرة
انا كنت بفكر اتجوز من عندكم عشان احسن النسل شويه
انما لو كل اللى هناك بيلسعوا كده يبقى بلاش تحسين وخليهم زى ماهما
ههههههههههههههههههههههههه
ســـــــــــــــــلام

أبــــو ضـــيــاء يقول...

هو ايه ده ؟
هههههههههههههههههههه
لا بجد ايه ده؟

thunder يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه
لا انتى اظاهر ضربتى خالص حتى احتليتى نفسك شكل الحكومة فعلا كانت مؤدبة اووووووى
فى التعامل معاكى ههههههههههههههههه

ههههههههههههه هو دا الانجليزى الصح يابنتى انتى المفروض ميسكوكى فى الوزارة وزراة التربية والتعليم
ههههههههههههههه

علشان تنجدى الناس من الامية دى خالص
يحرقك يانحمده بجاز
انا من كتر الضحك على اللغة الجديدة والله معارف احتلك ههههههههههههههههههه

الكيبورد جالها زهايمر هى كمان

حاول تفتكرنى يقول...

العبارات بجد جميلة

كما هي المدونة

دائما ندخل هنا لنبتهج

تحياتي

أحمد الصعيدي يقول...

if the fish can fly
the see will dry
you can forget me
but how can i

كله تهييس

زي ماقال يوسف وهبي في فيلم الجزيرة فرفش الدنيا فانية

ههههههههههههه

ربنا يسعدكم

حبة تهيييس صعيدي

ضحكات الحياة يقول...

فعلا انا مع المثل هيس كتير تعيش و دماغك في التكبير

ضحكات الحياة يقول...

انتي يا نوسه يا نوسه اكلتي البسبسوسه و الله احلويتي و كبرتي و بقيتي عرسه

هههههههههههههههههههههه

ايه اللي بيحصل ده ايه اللي انا شايفه ده
ايه الحلاوة دي ايه الطعامه دي

انا معاكوا في التهييس

promise is promise يقول...

يخرب عقلك يا انوووووووووووس

دماغك عاليا موووووووووت

انتى بتحب تديى كل حاجه حقها
يعنى فى الحزن مداياه حقه و14 وفى التهيس ما فيش بعد كده خاااااااااالص

يخرب عقلك بجد
تحفففففففففففففه

ضحكات الحياة يقول...

عيش في النييش

و اديها متستنيش

هههههههههههههههههههه

و علي رأي المثل التاني

الحلاوة حلاوة رشيد الميزان
و قشطة يا مان

انا لابد ان اكون من الأعضاء المؤسسين لهذه الرابطه العميقة

حياتك من غير تهييس الذي الترمس من غير قراطيس
ينفع الكلام ده

ضحكات الحياة يقول...

to be continued

Pink Dreams يقول...

ههههههههههههههههه

يا ضنايا يا بنتى

ايه الدماغ دى

ههههههههههههههههههه


دا انتى ضربتى على الاخر

عادى عادى انا اما بشرب بيبسى بيحصلى كدا بردو حتى اسالى حنين

ههههههههههههههههههه

Tamer Nabil يقول...

ممكن تخدونى معاكم

فى شركة نوسة كونوسة هههههه

مع خالص تحياتى

MaNoO يقول...

تانتاتاتاتاتاتات يلا سمعنى احلى سلام علطول السلاموالحياةف ل تهييس تصدقوا حلو التهييس والله الحياة حلوة وفل يلا نعيش بقى تعالوا نخرج يلا هنروح فين ولا نيجى منين جينا خلاص رحنا هناك هيسنا وهنقضيها والناس بتقطع بعضيها وهوبااااااا
يلا سلام

طـــائر الليــــل الحـــــزين يقول...

يا انووووووس
يا كوووووووووووونوووووووس
واحشااااااااانى يا جدع

طـــائر الليــــل الحـــــزين يقول...

نيجى بقى للتهييس
عمر التهييس ماغ هيريح حد
عمر اضياع ما هيفيد حد
لو احنا مخجناش حاجة من النكد ادينا اتعلمنا من تجاربنا اللى غلطنا فيها بأختيارنا
عارفة يا قمر
انا كتير بتجيلى حالة التهييس
بس بعديها بحس انى مش المفروض اطول فيها
وده اللى عيزاكى تعمليه فعلا
نهيس ونضحك اه
لكن نضيع عشان ننسى لاء
بجد انتى شخصية واضح انها لذيذة قوى
واكيد بعد وقت معين هتفوقى وتكونى احسن من الاول
----------------
ورقصنى يا جدع
اسمع احلى سلام
لاحسن بنات فى التدوين يا جدع
---------------
لولولولوللولولولولولى

7annen يقول...

ههههههههههههههههههههه

كنت محتاجه شويه من دول

هههههههههههههههههههه

ليس فقيرا من يحب يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

صباح الفل

ليس فقيرا من يحب يقول...

هو انا جيت هنا ولا انا لسه هناك

ههههههههههههههههههههههههههههه

اهىء اهىء اهىء

هههههههههههههههههههههههههه

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايه يا انوسه

خير يارب مش عارفه ليه حسه ان

ورا التهييس ده حزن كتير

ربنا يسعدك ويريح بالك يا حبيبتى يارب

dodoo يقول...

يابلوجاتك ياانوسه

الفففففففففففف مبروووووووك على البلوج الجديده ويااهلا وسهلا بالتهيس

اللؤلؤة يقول...

السلام عليكم
هكونا مطاطا
كل ما تضحك أكتر كل
ما تاكل بطاطا أكتر
هكونا مطاطا
عايز تضحك وتهيس وتاكل
بطاطا كمان
إتصل على 07770555
هههههههههه
خالص تقديرى

فشكووول يقول...

ازيك يا ايناس

انا بعد ما خلصت البوست رحت للميكانيكى عشان يربط الصواميل بتاعتى اصلها اتفكت بعد البوست

مره واحد ماشى فى الطريق قابل واحد برضه ماشى .. ههههه

واحد كان بيرقص .. رقص انما ايه رقص يعنى

واحد جعان قام دخل المطعم وأكل فول وطعميه

انما الهياصه فى الفياصه والفيل فى المنديل وطبل على الجدار وايى كلام فى اى طحينه

زغردوا يا ولاد .. هيصوا يا ولاد .. عمكوا فؤاد راجع يصطاد

فهمتى حاجه .. ولا انا كمان فاهم حاجه

فشكووول يقول...

صحيح ايه النمره الجديده دى .. هى نمره خارجيه ولا ايه ؟

جارة القمر يقول...

وحشتييييييييييييييييني

جيت اسلم عليكي وامشي

انا ماليش بالتهيييييييييييييييييس


خليني عاقلة مش عايزةيقولو اني اتجننت


سلاموووووووووووز بالوووووووووز ياوزة

البروفيسير يقول...

ازيك يا ايناس
ياترى الدماغ الجديده دى سببها ايه

ريمان يقول...

هههههههههههههههههههههههه



اخر تهييييييييييييس

ريمان يقول...

ده ايه الروقان ده يا جدعاااااان

ريمان يقول...

انووووووووووووووووس باللوز

ريمان يقول...

ههههههههههههههههههههههه



جبتى صوره البوست الجامده دى منين

ريمان يقول...

والله انتى عسل



نورتى الهاكونا يا قمر



وحلو اوى الشعار الجديد



امواااااااااااااااااه ليكى

ريمان يقول...

اجدع تهييس تهييس انووووووووووووووس


بت يا انوسه انتى فتحتى نفسى بجد

البوست الجاى ان شاء الله عليا انا وجاهز كمان




ههههههههههههههههه


بس مش تنسى شعارنا التانى

طنش تعيش تنتعش


والله الواحد محتاج يخرج شويه من حاله الروتين اللى عايش فيه

محتاجين فعلا شويه تهيييييييييييس

romansy يقول...

عبللللللللللللللللللللللله
راحت عبله
هيس تعيش وتاكل قراقيش
تصدقى الواحد لما يرجع م الشغل تعبان كده ويفتح هاكونا بطاطا
يلاقى نفسه كده شيكولاته خا ل ص

mimi يقول...

أنووووووووووووس

mimi يقول...

أحلي من التهييس مفيش

mimi يقول...

طنش





تعش










تنتعش

mimi يقول...

بس محدش سأل عن عبده

فين عبده؟

mimi يقول...

أنا عاوزة أشترك في هذه المربوطة ...

أين وفين وبكام وليه ومنين الاشتراكات؟

عاشق الجنة من الإخوان صلى على النبى يقول...

دي باين هتبقي ربطة سودة
ههههه
أنت مهيسة قوي ليه كده
مرحباً بك ايناس الافراح
حمد لله علي السلامة
صلي علي النبي

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

صبح صيح ياعم الحج

حد شاف ولاد ابو اسماعيل
ولا ولاد ابو ابراهيم

يبقى انت اكيد مش من المنطقة


الهياس الكتير خطر على الصحه

هيس تلات مرات بس
وياريت يكون بعد الاكل



ومن التهيسات الشومبوجية

لف المروحة الدنيا مروحة



زئيش الشمهورية الغربيه الشظرمانية
اية الباليه الى انا بعملة دة

ههههههههههه

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

يخرب شيطانك

ايه دا يابت انت دماغك سبتيها فين وانت بتكتبى البوست دا

انا فضلت اضحك بس مش ممكن يعنى اينااااااااس

فووووووووووقى يااامى
واشربى كوباية نيسكافيه وصحصح يامعلم

انت حالتك خيييييطرة هههههههههه

امووووووووووووووووووووووه

ابتسامة حزن يقول...

ايه دا انا فين

انا وقعت ولا الهوا اللى رامانى
بس الصوره اللى فى الموضوع ده جامده موووووت

م/محمود فوزى يقول...

كلام كبير
الاكتئاب من غير سبب ملوش لازمه
واللى بيدور على المشاكل انصحه يبطل لانها موجوده اصلا مش محتاجه تدوير على مشاكل جديده
كويس ان يبقى فيه شويه تهييس
بس فيه سؤال محيرنى جدا جدا جدا

مين سباعى ده اللى جه فى الاخر
هل هو جوز وفاء ست الحته اللى ماتت فى الاول ولا ايه
عايزين حد يدلنا على السؤال العويص ده
عشان بس يعنى لو فكر يتجوز تاني نبقى عارفين انه أرمل مش ييجي يقول ان دي اول مره يتجوز فيها

'' حطام (ك) بقايا '' يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
واخيرا لقيت جمعية تهتم بجنانسي
اااااا قصدي مدونة للمجانين و التهييس زي حالاتي
هيييييييييه
تحيى نوسة

م/ محمد صالح يقول...

احم احم
انا جيت متأخر
ممكن اشارك
طبعا ممكن اتفضل
اهيه الماغ دى والتهيس ده والله صحيح دى حاجة اخر جنان بس لذيذة كمان وعلى رأى الشاعر
هيس هيس هيس انت شب كويس
وكمان يا بخت من بات..........مان
بلاها الم واحزان وقول للزمان ارجع يقولك مش راجع

الشجرة الأم يقول...

وحشتيني كتير إزيك وإزي المصريين الحلوين يارب إن شاء الله تكون بخير دائما، أنا لم أكن أعرف أن مدونتك هذه جميلة جدا وكلها فرفشة وضحك (هاكونا مطاط) إن شاء الله دايما أيامك حلوة آمين.

وحأعدل التعليق بتاعي عشان تنورينا دائما

مع السلامة يا جميل على شط النيل

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

بخ بخ

انا جيييييييييييييت اهو

قبل ما تقطعي لساني يا مفترية

:]

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

اييييييه يابنتي ارحمي شوية

مش كفاية بتحتلي كل المدونات

كمان بتحتلي مدونتك

دا انتي ملكيش حل

اررررررررررررررحمي

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

Take it easy

ياعزيزى

ههههههههههههههههه

خطيررررررررررة يابت

ربنا يفرح قلبك

ضحكتينا شوية

بقووولك يا بت ماتعملي بووست

تريقة على الشباب والي بيعملوه بالبنات الرقيقات :]

هههههههههههههههههههههههه


امووووووووووووووواه

عمرو يقول...

دوما هناك مكان لتهيس قبل الفطر والغدا والعشا

وقبل النومـ هبقي اجي اهيس عندكمـ

المكان : المنتجع القومي الموحد للتهيس والفرفشهـ

الزمان : 60 دقيقه

الرسالهـ "" مبروك، المدونة الجديده ،، ""

خالص تحياتي ,,

فكرة من الزمن ده يقول...

صباح التهييس يا انوس
ايه ده مكنتش اعرف انا حاسة انك زعلانة

فكرة من الزمن ده يقول...

طيب مالك دي حالة مش طبيعية

بجد انا ضحكت على الاسلوب اويوطريقة العرض والدعوة المفتوحة

فكرة من الزمن ده يقول...

انتي وحشتيني بجد
وصورتك دي جميلة اوعي تغيريها

اقصوصه يقول...

hi

طيب ومتى بيبدى الجد؟

مسدس صغير يقول...

ضياع بضياع وايه يعنى
وقلبك باع وودعنى
لا عمر الشوك هيشوكنى
ولا عمرى هقبل تانى صداع
هههههههه
حلوة صح؟؟
حلوة بجد؟؟
الله عليّه
انا بقول اغانى حلوة كده
على فكرة انا اللى مألف الاغنية دى
بعد كده انا ألف وعمرو يغنى
مش عارفه عمرو؟؟
اللى هوه انسى يا عمر
اخو فاروق
اولاد ام فاروق
اصل فاروق خد الدبلون
ومبروك يا أم فاروق
ههههههههه
تصدقى ان التهيس حلو اوى
لا بجد
هههههه
هيس هيس
عبى وانا أكيس
ههههههههه

مسدس صغير يقول...

كوووووووووووول دى تعليقات؟؟
الله
الله
الله

مسدس صغير يقول...

85 تعليق؟؟؟؟؟؟؟؟
ياااااااااه
حتى هاكونا بطاطا؟؟
يلا بقى منجيلكش فى البطاطس
وربنا ميوريكى البطاطس البايظة
روحى يا شيخة
وتعالى بسرعة

مسدس صغير يقول...

سلام بقى
هيه حكاية؟

micheal يقول...

هههههههههههههههههه..أحلى كلام وأحلى أمثال
what do u want 2 do?
أعلى ما في خيلكم اركبوه
:)))
تحفة

beautiful mind يقول...

والله انا بجد فرحان انك ودعتي خلاص مرحلة الاحزان وبقيتي بتهيسي ودماغك رايقه
ربنا يفرحك
تحياتي

secret-love يقول...

جامد جدا تحياتى اليكى

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

والله انا جيت هنا دماغي لسعت هههههههه ايه الدماغ دي
وان مكونتش انت تدلعني مين هيدلعني

ذكي يا ذكي يا ذكي ذكي يا ذكي هو فين الذكي ده

لابجد دماغ ضايعة الله ينور يا شباب

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

سؤال معلش هو مين هنا اللي من دمياط اصل انا كمان من دمياط بلديات يعني ماتخدوني معاكم ينوبكم ثواب :)

رجل تحت الصفر يقول...

هاكونا و لا مطاطا

بس علشان أفهم ؟!

الزنارى يقول...

حلو التهيس دوة
على الاقل ننسى الاحزان شوية
أحمد الزنارى

شباك موارب/منار يقول...

ايه الجنان اللي زي العسل ده
انا معاكم في الرابطه بتاعتكم
ايوا
معاااااااااااااااااااكم

اخبار مصرية يقول...

hahhahahahaha
سكر جداااااااا
يسلموووووووو

اخبار سياسية يقول...

Take it easy
ياعزيزى

ايوة هى دى
هههههههههههههههههههههههههه

Umzug Wien يقول...

ياجامد

توب موفيز يقول...

رااااااااائع

اخبار اليوم يقول...

رااااااااائع

Transport يقول...

شكرا للموضوع

Übersiedlungen Wien يقول...

شكرا ع الموضوع

entrümpelung wien يقول...

شكرا لكم .. دائما موفقين ..::))


entrümpelung
entrümpelung
entrümpelung wien

umzug يقول...

:)) ... شكرا لكم .. دائما موفقين

umzug
umzug wien
umzug wien

umzug يقول...

Thanks to topic

Entrümpelung يقول...

شكرا على الموضوع الممتاز
Entrümpelung
Entrümpelung

ريوبى يقول...

موضوع ممتاز
ryobi

Wohnungsräumung يقول...

شكرا على الموضوع المتميز
Dank Thema Wohnungsräumung

قمة الدقة يقول...

شركة المثالية للتنظيف بالخبر
شركة تنظيف فلل بالخبر